tirsdag 26. august 2014

Bloggen deles i to!

Denne bloggen har utviklet seg veldig siden jeg begynte å blogge, og en av reglene for hva jeg skulle poste her var at det skulle være akkurat det jeg ville. Jeg ville ikke låse meg på hverken illustrasjon, design, hverdagsliv eller interiør. Og det har vært litt av og på, og det har vært greit. Nå er det litt "på" igjen.

Men nå er det på tide med noen endringer, jeg deler bloggen i to! Jeg jobber en del med tegneserie om dagen, og tror terskelen for å dele blir lavere om jeg samler det i en egen blogg fremover. Da blir det litt mer orden i rekkene, og Linnosaur-bloggen kan leve videre med alt det andre.

Så fra nå dukker det opp tegneserie og alt i den sjangeren der på:

www. folkjegharsett.blogspot.no

og der kan man bla a møte folk jeg har sett, stripene mine i serien Morna Jens!, enruterserien Clair-obscur og litt oppdateringer på en tegneserieroman jeg jobber med, samt annet tegnet tull og alvor.

Her er forresten noen folk jeg så forrige uke: 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar