torsdag 22. mai 2014

minim



Noe nytt kom ut fra skriveren i dag! Jeg jobber med en ny liten serie kunsttrykk, kanskje blir det en serie på tre og kanskje blir det bare to. Men her er nr. 1 i serien som heter "minim". Ikke spør meg hvorfor, det blir alt for tungt å svare. Gøy å eksperimentere med digital collage, og aller mest fornøyd er jeg med at jeg har begynt å produsere noe for voksne også etter en periode der det har dukka opp veldig mye som passer til barnerom. Motivet er allerede til salgs som A3 blekkprint i min Epla-butikk, og jeg kan fortelle at skriveren min spydde ut ekstremt jevne og fine farger på akkurat dette motivet. Noen nærbilder under





3 kommentarer:

  1. Så utrolig fine de var, flinka:) kjenner jeg ble veldig gira nå, bare synd vi ikke har plass til mer kunst! Eller dette må jeg prøve å få plass til et sted;) når det gjelder kunst/ bilder så har mannen alltid det siste ordet ;) jeg får vise det under vinen i kveld! Dritfine var de rett og slett;)
    God helg og fin fredag ;)

    SvarSlett
  2. Vi er solgt;)) men vanskelig å bestemme seg , kanskje en må begynne med det øverste for det var kun det du har nå? Kan jeg evt hente det hos deg, så slipper vi frakt og styr? ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ååå, så hyggelig at dere liker det Malla :D Det er den øverste versjonen som er printet ut, ja. Bildene under er utsnitt. Henting / levering i Drammen kan vi ordne, send meg en epost på linnosaurus@yahoo.no så lager vi en plan :)

      Slett