onsdag 21. mai 2014

Italia III





















1: solan og havet 2: sitron-is på lakrisstang 3&4: de eneste på stranda 5: hei pompeii 6: 2000år gamle fliser i mysterievillaen 7: og 2000år gamle freskoer i mysterievillaen (forøvrig det villeste og et av de best bevarte i pompeii) 8&9: mer pompeii 10: en eng av valmuer og frukttrær 11: hei! 12: den fineste bursdagsgaven og en fersk 2-åring 13, 14,15: amalfipysten rundt 16: hei igjen stranda 17: badehus 18: små venner er med på tur 19: italienske vintage 20: inne i calstel dell'ovo med utsikt mot vesuvio

Det er mange bilder etter 3 uker i Napoli-området med eventyr hver dag, men nå er vi tilbake i hverdag igjen. Ganske greit i Norge også om dagen! Snart er det badesesong i skogstjern og alle frøene vi har planta skal bli til blomster og urter - det er sånne ting jeg gleder meg til!

1 kommentar:

  1. Så utruleg mange vakre bilde av den fantastiske italiaturen dykkar. Eg blir heilt dårleg av misunning, og har lyst å setje meg på det første og beste flyet nedover :)
    Eg elskar Italia, og vi forelska oss heilt i Ischia då vi var der for nokre år tilbake. Fantastisk øy :)

    SvarSlett