onsdag 15. januar 2014

Noen bilder fra DEJM - Designernes eget julemarked

Som vanlig rakk jeg ikke å ta bilder på Designernes eget Julemarked i år, men en japansk journalist har tatt mange fine bilder, så jeg deler noen av disse på bloggen. Her er jeg! 


Billetter fra Ola og Kari

Bord av trafikkskilt! Disse rakk jeg aldri å se, for de må ha blitt utsolgt før jeg fikk tatt meg en runde på markedet selv. Vet heller ikke hvem som lager disse..

Verdens fineste sekk fra Bindesbøll som visstnok produseres av ulltekstiler som er overføldig i industrien. Jeg ønsker meg!

Overblikk over hovedrommet på DogA.

Alle bildene er hentet fra den japanske turistguiden Arukikata, og artikkelen på japansk ligger her.

1 kommentar:

  1. Heisan!
    Godt nytt og kreativt år! Artig å se bilder fra Designernes julemarked! Ser ut som du hadde vært produktiv og laget mye fint! Vet for øvrig at slike skiltbord har blitt solgt her i Sandefjord også, en butikk som litt skoletrette videregående elever har drevet.Jeg elsker skilt og hadde nok blitt rimelig fristet om de solgte skiltene uten at de var montert på noe.
    Hørte om en 50-åring, kollega av mannen min som fikk slik 50-skilt-bord til nettopp 50 årsdagen sin. Herlig!
    Sofaen Søderhamn er såååå herlig synes jeg. Stoffet er nydelig også og jeg gleder meg til å krølle meg rundt i den med stor kosefaktor!
    Glad dag!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett