tirsdag 21. januar 2014

Bonjour Paris!

Forgården til Merci - fabelaktig butikk og café

Fra interiøravdelingen til Merci

Et avtrykk fra gamledager

En sving innom Pompidou

Hva ser du på, du der borte?

Hei Paris, her er jeg igjen! På samme sted igjen. Og ser ut over byen.

«The happy show» - utstilling med Stefan Sagmeister på la Gaîté lyrique

happy!

Vi gikk opp trappene i Eiffeltårnet. Det vil si, halve tårnet opp.

En vertikal hage

Mine fransk-norske søskenbarn

En elv av ord på musée Branly

Inspirasjon fra fjerne strøk

Hei igjen!

Solnedgang og turistmaskinen koker også i januar

En drink på taket av husbåten vår

Middag på en annen båt

Utgangsdøra

Vårt hjem på Seinen. Flaks vi slapp å bruke livbåten!

adieu

Tante Mary Poppins

«Raw vision» - Halle Saint Pierre

Canon

og en kaffe.

Kaffeslaberas på mange språk.

Jeg har vært en tur i Paris, det var gøy! Påfyll av kunst, vin, inspirasjon og mat!

3 kommentarer:

  1. Å, så fantastisk å være i Paris! Kos deg masse! :)

    SvarSlett
  2. Jeg fikk lyst til å se mer! Mer, mer, mer...

    SvarSlett
  3. Jeg og...MEEEEER! Så digg med påfyll av livet der ute.

    SvarSlett