fredag 1. november 2013

Middagsplanlegger












I går fikk jeg en tung pakke i posten, middagsplanleggeren jeg har jobba med i høst! HURRA! Ideen har jeg hatt en stund, men nå er den endelig her i fysisk form, i god til til julegavesesongen. 

Dette er et produkt min familie har savna. Vi er tidvis ganske dårlige på å planlegge middagene våre, men har vi lagd ukesplan og handla inn i god tid blir vi både gladere og mindre stressa. Jeg er overbevist om at en middagskalender kan gjøre hverdagen enklere!

Man bare henger den på veggen og holder oversikt. Kalenderen er lagd sånn at du skriver inn ukene og datoene selv, den går derfor ikke ut på dato. Det er også lett å la seg inspirere av hva man har spist tidligere uker. Perfekt for småbarnsfamilier, alle i tidsklemma og generelt alle som liker orden i sysakene. Nå blir det aldri mer potetmos med tacosaus og flatbrød til middag!
Det er en liten huskeliste nederst på kalenderen, der kan man skrive opp hvis det er litt spesielle ting utenom det vanlige som skal kjøpes.

Foreløpig bare til salgs i min Epla-butikk, men jeg kommer til å selge den både på Designernes eget julemarked på DogA 7. og 8. desember i Oslo, på JuleExpo 22.-24.november i Lillestrøm og selvfølgelig i designkollektivet Skaperverket på Grünerløkka i Oslo. Hei, hurra!

9 kommentarer:

  1. Genial, flinka:) tipper jeg skal kjøpe den til oss på DogA....bare å begynne å spare!
    Gleder meg;)
    Fin fredag!

    SvarSlett
  2. Kult! Grattis! En sånn tror jeg jammen jeg vil ha!

    SvarSlett
  3. Smart! En god ide som julegave til min travle småbarnsmordatter :)
    Det rare er at jeg var superhusmor da ungene var små, nå som jeg er bestemor lar jeg det mer skure. Men man trenger jo ikke planlegge så nøye når man bare er to voksne. I dag er det forresten mannen i huset som har kjøpt inn til middag. Han står på kjøkkenet nå :)

    SvarSlett
  4. Så. fantastisk. kul! OOOOh det er bra jobba det! Hipp hipp!

    SvarSlett
  5. Tusen takk for min (eller mannen sin - farsdagsgave ;)
    Genial!

    SvarSlett
  6. utrolig fin! ønsker oss til jul :-)

    SvarSlett
  7. Åh!! Sånn må jeg jo bare ha!!

    SvarSlett