onsdag 11. september 2013

Ferdig ABC


Endelig ferdig med ABC-trykket takket være to greie damer som tipset meg om hva jeg kunne bruke på Æ og Å! HURRA! Foreløpig har jeg lagt ut en variant med grønt alfabet i Epla-butikken min, men jeg lurer på å printe noen i fargene under også. Eller, jeg lurer egentlig ikke på det. Jeg kommer til å gjøre det. De to som hjalp meg skal også få et som takk for hjelpa.

På fredag kommer alle fargene til salgs på Skaperverket i Oslo også, designkollektivet jeg er med i. Det er en fortryllende butikk nederst i Markveien på Løkka, jeg oppfordrer alle til å like oss på Facebook og få med seg siste nytt om nye varer og designere i butikken.

 
 

11 kommentarer:

  1. Fint! Bra att du tog med åäö tycker jag, ska det vara skandinaviskt så hör de bokstäverna till! :)

    SvarSlett
  2. Hei, så flott . Ja bordet fra Åse Dreieri passet veldig fint inn i ABC trykket!!! Ase Dreieri lå på Ganddal i Sandnes. Figgjo ligger også i Sandnes. Hilsen Hanne

    SvarSlett
    Svar
    1. Det bordet hadde vi på hytta, så ekstra gøy å ha det med! Men hytta inklusive bord er solgt og over alle hauger nå.. Sender du meg adressen din på linnosaurus@yahoo.no, og sier hvilken farge du vil ha som takk for hjelpen? :-D

      Linn

      Slett
  3. Så fin den ble! Likte godt den i grå :-) hilsen tale

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :-D Sender du adressen din på linnosaurus@yahoo.no, så sender jeg deg en grå som takk for hjelpen?

      Linn

      Slett
    2. Hei! Først sett denne nå - mail sendt :-) tale

      Slett
  4. Du har en så utrolig herlig blogg! Jeg blir i regelrett godt humør av å titte innom. Ha en glimrende dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Jeg blir i regelrett godt humør av å få sånne tilbakemeldinger :-D

      Linn

      Slett
  5. Så kule, jeg digger å titte innom deg.
    Blir så glad. Og jeg tror vi har veldig likt forhold til Oslo. Savnet er spes stort når vi er der, og det gjelder for 8-åringen også. Han vil så gjerne flytte til Lille- Tøyen, og spør stadig om vi ikke får penger nok snart.
    Det blir nok med drømmen dessverre;)

    Jeg trives heldigvis godt i huset og i Drammen.

    Du får ha en fin dag i Drammen, jeg er nyoperert
    og ser frem til å bli bedre.
    Gleder meg til å kunne bidra med de fine små igjen, og være tilbake til normalen.

    -malla-

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett