onsdag 17. april 2013

Usynlige ideer





Når jeg jobber med illustrasjon er det veldig mange innfall og ideer som testes ut, og som ganske sikkert er med på å forme resultatet, men som forkastes underveis. Her er noen bilder fra litt utforskning i forbindelse med en billedbok jeg jobber med. Jeg kan røpe at resultatet blir nok ganske langt unna dette uttrykket, men det var gøy å teste det ut. Og så kom det noen nye ideer ut av det igjen.

Nå er jeg tilbake i full permisjon igjen mens vi venter på barnehageplass til høsten, så det blir ikke så mye jobbing om dagen. Det blir mest løping etter en kamikaze-askepott som bare er ute etter å dekonstruere huset. Puh!



3 kommentarer:

  1. Kamikazeaskepott du! Hva du har! Og så spennende, blir artig å se hva ideene blir til til slutt!

    SvarSlett
  2. Kamikazeaskepott du! Hva du har! Og så spennende, blir artig å se hva ideene blir til til slutt!

    SvarSlett
  3. Ikkje lett å få gjort noko med ein slik liten virvelvind heime! Eg har ein gut på 17 månader, og no får han heldigvis svidd av litt energi i barnehagen :)

    SvarSlett