torsdag 11. april 2013

Min Insta-vår












Noen bilder fra min Instagram-profil fra den siste perioden.

1: Noen som venter på bestemor /// 2: Mystiske greier fra skisseboka /// 3: Nyproduserte bursdagskort /// 4: Butikkmann og kunde/plagsom tyv /// 5: Tegneseriemanus /// 6: Deler av mitt (ehm..vårt) Daisy-servise fra Figgjo som nå teller 65 deler /// 7: Vår og sol i Grimstad denne helga /// 8: Verdens fineste bryllupsinvitasjon i form av en serviett laget av Fauna-Henriette (det er også hun som skal gifte seg) /// 9: No knead bread /// 10: Bursdagsselskap og led-ballonger på verandaen (altså, ballonger med lys) /// 11: Mine dansedamer (og mann) som fikk komme en tur opp fra boden for å danse litt i stua. De måtte ned igjen i plastdunken sin etter to dager..

3 kommentarer:

  1. Her var det mye morsomt og fint å se på !
    Daisy er en favoritt hos meg også, men 65 deler da, HURRA :)
    Husker jeg fikk slike dansedamer fra tante hver gang hun var i "syden", DET var stas ;)

    Ha en fin kveld !
    Janne

    SvarSlett
  2. For noen herlige, fargerike og kreative bilder;) Du er så flink.
    Tenker bestemor ble superhappy for en slik velkomst.

    Deilig med etterlengtet vår, men vips hva skjedde i dag liksom;/

    Vi krysser fingre for mer vår i sikte, snarest;)

    Fine glimt fra mars også, ordentlig idyll;)

    -malla-

    SvarSlett
  3. Ser ut som du har en morsom vår, så lenge den varte :-) Men den kommer vel tilbake får vi tro! Likte spesielt godt bryllupsinvitasjonene ;-) hehe, blir kjempe hyggelig å se dere i bryllupet. Håper forøvrig at dere setter av st.hansaften med det samme, dagen etter bryllupet har vi nemlig planer om vennefest med restemat.

    SvarSlett