fredag 26. april 2013

Aprilglimt










1: Det spirer og gror over hele huset. Duken og fatet er funnet på skattejakt /// 2: Samlingen min (..vår?) av A la Carte fra Figgjo Flint. Synes det er vanskelig å finne deler til dette serviset, men er veldig fornøyd med det jeg har funnet så langt, særlig "grisen" (serveringsfatet) /// 3: En maske som henger på en gardinstang på kjøkkenet /// 4: En som har lært seg å gå /// 5: Susanne med det sorte øye /// 6: Barnerommet /// 7: Første dag med kjole og småsko /// 8: flere loppekupp /// 9: Lampe fra ...loppis! Overraskelse. Og mine kule bikkjer.

4 kommentarer:

  1. Så fine bilder :)) Ha en fin dag! Mvh siv

    SvarSlett
  2. Så vårlig og fargerikt! :)
    Kom på at jeg har glemt å så blomkarse i år! Det har vært så kaldt og lite vårlig og nå er det snart mai! Husj! :(

    SvarSlett
  3. Herlige glimt fra deg :)
    Så langt spirene deres har kommet !!
    Jeg må vel se å få skaffet meg støttepinner jeg også ser jeg ;)
    Herlig med skjørt og småsko.

    God helg !
    Janne

    SvarSlett
  4. Jeg blir glad av de fargerike innleggene dine,og faktisk litt fargerik selv også, nemlig grønn av misunnelse over a la carte-samlingen din. Jeg har knust mitt grisefat, gave fra svigermor til og med. Men jeg har fire smørsmeltere/suppeskåler, og terrin da. Håper alltid å kunne skaffe meg mer. Ha ei fin helg, Linn!

    SvarSlett