søndag 10. februar 2013

Denne uken






1: en som er 9 måneder og ser ut av et vindu i verdens roligste gate og håper det kommer noen biler forbi /// 2: et tre vi så som hadde mange øyne og en munn /// 3: en som leker i storebrors seng /// 4: en sjenk vi fikk gratis via finn /// 5: en slitt prikkeboks i et blyglassvindu som blir brukt som bokhylle

En hektisk uke med mange slitsomme og komiske øyeblikk er forbi. Komisk i etterkant iallefall. Håper uka som kommer blir roligere og mer harmonisk. Og hvis det kommer mer snø nå blir jeg SUR!

4 kommentarer:

  1. Hei
    Så koselige bilder.
    Jeg har ikke glemt deg, har bare vært satt ut av omgangssyke en hel uke. Pjuk...

    SvarSlett
  2. For noen fine bilder! Så kreativt barnerom!!
    Jeg har samme lampe som deg, men uten skjerm, bare med en stor lyspære:-)
    Legger meg som følger! Velkommen innom meg!

    Siri

    SvarSlett
  3. Hei, kan jeg komme i kontakt med deg?

    bjorn.arne.eikrem@rakkestad.kommune.no

    Jeg lurte på om vi kunne låne en par av rakkestadlogoene dine til et elevprosjekt - reklame. Dette er ikke-kommersielt selvfølgelig.
    Bjørn Arne Eikrem

    SvarSlett