tirsdag 29. januar 2013

Nytt på veggen



Nå henger de kule bikkjene mine på veggen i stua vår! Ganske rare synes treåringen. Jeg er en lett påvirkelig sjel som også har falt veldig for trenden med geometriske mønstre. Ønska meg noe på veggen med litt farge og kule kontraster som var litt annerledes. Det ble altså disse! Synes de blir ekstra kule når de henger sammen.

På bildene fra stueveggen er amstaffen rosa på gul sikksakkbakgrunn, den endra jeg etterpå til lilla hund på rosa-beige sikksakkbakgrunn. Den rosa ble så bleik. Visste du at bleik er det islandske ordet for rosa?

Disse fantastisk kule bikkjene kan man selvfølgelig også få kjøpt i Epla-butikken min, foreløpig i A4-format, men skal legge inn A5-format også. Enkeltvis og pakker på 4. Og doble kort kanskje. 

8 kommentarer:

  1. Fine, fine, fine. Takk for sist forresten, og godt nyttår.
    Jeg har veldig lyst på de fire hundeplakatene i A4 og Figgjoplakaten i A 3.

    Vil du bytte med Albert Åbergbukse?
    Jeg betaler mellomlegg eller du kan få noe mer.
    Klem barnigjen Lisbeth

    SvarSlett
  2. Så kule !
    Lilla hund med perlekjede..digger den :)

    Janne

    SvarSlett
  3. Kjempekule, så flink du er;)

    Og for et fantastisk hjem i forrige innlegg.

    Finfin kveld!

    SvarSlett
  4. Stakkars Willum, dette er jo nesten barnemidhandling. Hvilken størrelse vil han ha? Holder det med 98? De er ganske store i størrelsen. Og hvis du har noen som kan strikke for deg, vil du kanskje ha et Pippigenserkit?
    Jeg finner sikkert noe mer jeg har lyst på hos deg?
    Klem igjen Lisbeth

    SvarSlett
  5. Oi, jeg ser familielikheter! Den lilla bikkja ligna litt på bestemora mi i grunn. Ikke? Bikkja di kler iallefall godt å være en gammel-dame hund. Tipper hu passer fint inn i en sånn oval-gammel-dame-ramme. Kule altså! Men pass deg så det ikke blir innavl.

    SvarSlett
  6. Snipp blir skikkelig kjip når du legger ut slike coole kjøtere med juggel på. Digger dem ;)

    SvarSlett
  7. Så kjempemorsomme de er , for noen uttrykk! Du er så flink!

    SvarSlett