søndag 20. januar 2013

Linnosaurus på veggen til folk og fe

Hos Yvestown i Nederland


Hos Yldi




Et raskt søk på nettet, og jeg fant noen av veggene som bærer min store bestselger "Sjelero med Figgjo". Det var ei venninne som fant på tittelen. Hva skal det stå?, spurte jeg. "Fantastiske Figgjo?" "Figgjopiggjo?" "Kopper og figgjolopper?" "Sjelerooo med Figgjo" rimte min poetiske venninne. 
Man får jo ro i sjela av å eie figgjo-serviser, sant? Jeg har et nesten komplett Daisy, alt smaker bedre når vi bruker Daisy. Mangler bare kaffikanna, så får jeg full sjelero. Så fortsatt litt urolig, altså. 

Veldig fint og litt rart å se hvor trykkene havner. Jeg bare sender de i posten, hver uke selger jeg av dette motivet, og borte er de. Noen av disse visste jeg om, andre var ukjente. Nesten så jeg må rødme litt også. Jeg vet ikke hvorfor. Rødmerødme. Kanskje fordi jeg blir litt sånn flau smigret?  

4 kommentarer:

  1. Gratulerer, så flott! Jeg føler meg nesten uttafor her, men her i huset har vi så få vegger. Vi har åpen løsning, og mange vinduer, så det er ikke plass til postere på kjøkkenet. Temmelig dumt

    SvarSlett
  2. Hei
    Plakaten henger også på fabrikkutsalget til Figgjo A/S

    Hilsen Hanne fra Madla

    SvarSlett
  3. Så kjekt det må vere å finne sitt eige produkt på bilete frå andre sine hus :) Ja, du kan verkeleg vere stolt av deg sjølv :)
    Klem, KristiN

    SvarSlett