tirsdag 11. desember 2012

Tegneserie fra trykken!

Endelig er den her, min uke-for-uke guide fra svangerskapet! Dette må være den perfekte julegave din din gravide venninne? Kan kjøpes i min Epla-butikk for 150 flis, litt dyrere enn Pondus, men sånn er det når man må trykke opp små opplag på egenhånd. Tykt og fint papir og hendig A5-format, mange saftige små koselige gravide øyeblikk for nesten ingen penger! 











(Jeg er spesielt fornøyd med avslutningen)

Jeg har vist en del av rutene her på bloggen og på Troppen-bloggen vår tidligere, bare å lete hvis man er nysgjerring. Jeg orker ikke å finne og lenke akkurat nå. Hilsen lat.

2 kommentarer:

  1. Åååå, fantastisk! :) Eg ler meg skakk ihjel her :)
    Eg skulle ønskje eg hadde nokre førstegongsgravide venninner som eg kunne gitt denne til - men den funkar gjerne til dei som skal ha nummer to og tre òg :)
    Eg diggar teikningane dine! :) Spot on :) Epla, her kjem eg ;)
    Mvh, KristiN

    SvarSlett
  2. Slutten er direkte storslagen! Jeg er helt sikker på at her trengs det opptrykk både en og flere ganger. Lykke til med salget!

    SvarSlett