tirsdag 18. desember 2012

Markedsdager, bloggevenner og andre venner

Årets julemarkeder er vel overstått, og det har vært kjempekoselige markedsdager både på Designernes eget julemarked og på Blafres julemarked i Blafrebutikken. Veldig koselig å prate med kunder, møte andre designere, bloggere og gamle venner! 

Her er Fauna-Heriette og Linnosaurus-eh, Linn på DogA. Vi solgte tegneserier, julekort, barnebøker og alskens flotte produkter. Salget gikk strålende! Det blir gaver under treet i år også.



Min gode venn Krussetull-Ida og Bøtteknotten var der.

Fine ReVinyl-Siv i markedets fineste kjole på besøk!

Banale Banal-Marthe med popcornputer, morotrykk og morokort

Miniloppa kom innom på besøk. Dette lekehuset ønsker han seg nok.

Over til Blafres lille superkoselige julemarkedsdag i Blafrebutikken! 


Jeg satt og skravla med barnigjen-Lisbeth, veldig koselig!

Her har vi Sandvær estetikk og Libbo

Det gøyeste med markedene i tillegg til å møte kunder er å treffe andre skapende sjeler som man kanskje allerede kjenner til via verdensveven og blogging. Gøy! Også veldig rart å møte kunder som sier de allerede har flere av trykkene mine kjøpt på Epla eller andre steder. 

6 kommentarer:

  1. Heisan Linn
    Koselig å se markedsbilder! Så flott om jeg har gitt deg noen kunder nå før jul!
    Glade dager til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  2. Dette så jo fantastisk ut! Heldiggriser som får gave under juletreet!

    SvarSlett
  3. Eg oppdaga tinga dine hjå Blafre, og spurte om du hadde blogg. Det hadde du jo! :) Kjekt å følge andre kreative sine bloggar, eg likar tinga dine godt. God jul til deg!

    SvarSlett
  4. Her så det morsomt og kreativt ut! :)

    Ønsker deg en riktig GOD JUL!

    SvarSlett
  5. Hei og hopp!
    Takk for kommentar inne hos meg.
    Så kreativ og flink du er. Var innom stand`n din på DogA, mye fint;) Jeg jobbet hardt for å begrense meg den dagen for å si det sånn;)

    Når det gjelder flytting så var det flere grunner til det, har skrevet et langt innlegg om det når savnet til Oslo var stort;)

    http://ellevillamalla.blogspot.no/2012/11/tilbakeblikk.html

    Vi er ikke så heldig som dere, som har familie og venner her, men vi trives så absolutt. Og det kommer seg, Drammen har blitt fint det.

    Ha en finfin førjulstid!

    -malla-

    SvarSlett
  6. Det så skikkelig koselig ut med Blafremarked! Jeg har fått blod på tann når det gjelder julemarkeder etter det særdeles vellykkede Dejm markedet, men er dette markedet slik som alle kan melde seg på?

    SvarSlett