fredag 28. desember 2012

Jul
















1 & 2: Vi har husnisse. Den dukka opp 1. desember og bor i veggen. En dag hadde husnissen gått amok i julepyntinga! Andre dager legger den igjen små gaver eller roter litt. /// 3: Deilig med late morgener med pusling og nyheter på iPad /// 4: Vi har fortsatt ingen stjerne til treet.. /// 5: Julelua kom frem fra dypet /// 6: Ny jerngryte, ny måte å bake brød på. /// 7: Jeg samler på fin eller morsom juletrepynt, og kjøper minst en ny ting til treet hvert år. Denne påfuglen kjøpte jeg i Junaiten en gang og er en av mine våre aller fineste! /// 8: Løpesko inni "politisko" /// 9, 10, 11: Stas med nye leker! Og når man heter Solan får man Solan-bamse, Solan-tøfler og Solan vinylfigur til jul. /// 12: Min lillebror har lagd julepynt på barneskolen.. trekuler sydd på der de skal være. /// 13, 14, 15: Lanterneslipp på julaften

1 kommentar:

  1. Så heldig dere er som har nisse! Vi har vi også, men det er i huset vårt i Meråker. Der styrer han på for seg selv.Neste år skal vi holde ham med selskap i jula, både han og kjerringa. Takk for frydefulle bilder! Så fint å feire jul med barn i hus. Det gjorde vi også i år, barnebarnet inntok huset, og vips, alt dreide seg om henne. Jeg ønsker deg og dine et riktig godt nytt år!

    SvarSlett