fredag 23. november 2012

Små gutter og kule klær











Jeg har skjønt det sånn at mange synes det er mye kjedelige klær til babygutter. "Litt morsommere å handle til jenter, liksom". Jaha. Hva er det som er så gøy å handle, da? Kjoler og tyll og badedrakter? Ikke vet jeg, men mine små gutter har på seg blomster og katter og bamser og striper i alle regnbuens farger. Det er arveklær, hjemmestrikk, kjedeklær, dansk design, redesign og loppeskatter. Babyklær. Ikke gutteklær eller jenteklær.

Alle bildene over er av verdens fineste baby, lille Solan som straks er 7 måneder og kryper rundt på gulvet her på jakt etter nye ting å sjekke ut.

:-D

9 kommentarer:

  1. Herlege klede og utruleg skjønn gut :)

    SvarSlett
  2. Har du noen tips på noen gode nettbutikker? Husker jeg rett når dere hadde verdens søteste diNosaurdrakten til baby?

    Liker formuleringen babyklær, hvorfor skal man kjønnsskille alt helt ned til fosterstadie?

    Ha en strålende helg :-)

    SvarSlett
  3. Så fiiiin han er, lille gutten din:) Og mange fine klær har han også:) Min eldste er født seint på 70-tallet, han hadde også mange fine, mønstrede klær:)
    God helg:)
    Trine:)

    SvarSlett
  4. Hjertens enig!! Hurra for et fargerikt klesfellesskap =)) Og for en godklump!

    SvarSlett
  5. SÅ nydelige bilder av super fine klær og en utrolig skjønn liten gutt :)

    SvarSlett
  6. Åh, nydelig gutt og herlige, herlige klær! De lagde noen fine klær før i tida, altså. Camilla, en venninne av meg, syr fine klær som verken er særlig jentete eller guttete, ta en titt: http://skrekkoggru.blogspot.no/

    SvarSlett
  7. For en skjønning!:)
    Klart gutter kan ha mange tøffe klær!
    Jeg er Besta til en storsjarmør på 3 mndr. Han har mange fargerike klær, virker som det rosa og lyseblå er litt over nå, heldigvis.

    SvarSlett
  8. Fining, med fine klær :)
    Du lurte på om jeg har samlet til å starte bruktbutikk eller om jeg tar av overskuddslageret. Det er først i høst jeg har begynt å samle til butikken. Ellers har vi kjeller, loft og låven full :D Arv og samlet gjennom mange år. Greit å rydde litt også :)

    SvarSlett
  9. Heldige gutt! En skikkelig søtnos, forresten

    SvarSlett