fredag 30. november 2012

Julemarked i Blafrebutikken 1. desember

Jeg gleder meg! Julemarked i desembers første dag, det må jo bare bli koselig. Jeg tar med meg julekort, pakkelapper, brystpumpe (sånn i tilfelle), diverse trykk og motiver og tar toget en liten halvtime inn til mitt kjære Oslo igjen, som jeg var så dum å forlate for noen måneder siden. Ååå, som jeg savner Oslo.

Her er noe av det jeg skal selge:






Blafrebutikken ligger på Ekeberg, man kan 34-bussen og gå av på Ekeberg Hageby, butikken kan sees derfra.

8 kommentarer:

  1. Lykke til, Linnemor! Nydelige og unike julekort og flotte trykk må jo bare friste mange! Heia Linn fra mamman din!

    SvarSlett
  2. Hei og god morgen
    Herlige kort du skal selge! Takk for koselig hilsen. Er sikker på at det blir en morsom og sosial dag i morgen! Vi sees!
    Stor hilsen fra Kaspara

    SvarSlett
  3. Lykke til flinka! Håper du savner Drammen mens du er i Oslo.

    SvarSlett
  4. Så mye fint!
    Skal på julemarked på Folkemuseet i morgen (gratis inngang), men jeg skulle gjerne tatt turen til Ekeberg også. Får se om tiden strekker til. PÅ DogA skal jeg ihvertfall, og jeg har SÅ lyst på en pakke av dine fine julekort!
    Lykke til i morgen:-)

    SvarSlett
  5. Sitter her med en NYDELIG bunke julekort fra deg - det var altså stas å treffe deg på lørdag og se de smashing tingene du lager!

    SvarSlett
  6. supre ting du lager
    du har blikket! :)

    godt nytt år til deg
    beste hilsner fra
    Åpent^hus

    SvarSlett