fredag 16. november 2012

Årets julekortdesign





Det er alltid gøy å jobbe med årets julekortmotiver som jeg selger på diverse markeder og butikker. I fjor ble det noen veldig tullete motiver med dinosaurer, styggemenn og æksjnfigurer, noen av disse kommer til salgs i år også, hurra!

Men i år tenkte jeg å legge meg på en litt mer seriøs linje, jeg ville lage noen søte, romatiske, duse, naive motiver. Uten at det blir for søtt. himla søt er jeg ikke. Jeg er jo mest kul. Men alt trenger ikke være tull og tøys, og det er der det kan bli litt vanskelig..  Disse søte små dyrene trylla jeg frem i år, det er noen bedårende skogsdyr som flørter eller er døsige etter julematen, jeg vet ikke. Jeg tror de er i julestemning. Disse er til salgs i min Epla-butikk, og hvis du er gnuten og ikke vil betale porto, men heller trikkebillett, så er jeg på julemarked i Blafrebutikken på Ekeberg 1. desember og på DogA 8. og 9. desember. Altså, Design og Arkitektursenteret i Oslo. Jeg begynner å glede meg!

5 kommentarer:

  1. Kjempefine, jeg iler rett over til Epla. Du, her minner du litt om streken til Camilla Engman, ikke til forkleinelse for noen av dere!

    SvarSlett
  2. Veldig fine og koselige julekort!
    Det er så mange spennende julemarkeder nå framover, man får lyst på en skikkelig julemarkedturné :)
    Epla er et bra alternativ, da!

    SvarSlett
  3. Disse var kjempefine!
    Jeg håper jeg får tid til å stikke innom bordet ditt på DEJM.
    Ha det fint så lenge!

    SvarSlett