onsdag 10. oktober 2012

Tokyo


















Jeg har rydda litt i bildene mine. Gamle minner dukker opp. Fant noen fine bilder fra en vannvittig Tokyo-tur den gang i fordums tid (kjennes det ut som) i 2007.

1. Starbucks Shibuya 2. Asakusa 3. Sushi på samlebånd 4. Sjappe med kun vintage lekefigurer 5. Lekeplass, men hvor er barna? 6. Damer med kimono i Ueno park 7. Christine kjøper seg en Crêpe 8. Pariserhjulet i Palette Town 9. Typisk hus 10. Butikk med barneklær 11. På besøk hos Butterfly Inc. 12. Kirsebærblomstring i Ueno park 13. Hoderegning 14. Stille gater innimellom - Ikubukuru 15. Linn og Ronja 16. Mange høyhus 17. Favorittlåta på karaokebarene

3 kommentarer:

  1. Så gøy å se! Der skulle jeg gjerne ha vært!! Bildene minner meg om Kina, der har jeg vært et par ganger for å jobbe fram porselensprosjekter :)

    SvarSlett
  2. Flotte bilder! Vi var i Tokyo for 8 år siden, hele familien. Det var stort, jeg tror Japan er det nærmeste du kommer en parallell virkelighet (er det fire l-er?): mye ser vestlig ut, men det er bare tilsynelatende. Vi var både i Tokyo, og i Nikko, der er det en fantastisk tempelby. Noe av det vakreste jeg har sett. Bildene dine gav meg virkelig lyst til å reise tilbake!

    SvarSlett
  3. Mimre mimre :-) ååh, det var en helt fantastisk tur det der. Vil tilbake en dag!

    SvarSlett