fredag 19. oktober 2012

Høst











Kamerat mitt har vært bortreist i tre uker, egentlig ikke så langt, bare rett over elva og litt oppi lia. Men jeg har jo en sånn nymotens iPhone, da. Her er noen bilder jeg har delt på Instagram.

I morgen skal jeg på utstillingen til en av mine beste venner, den verdenskjente (snart iallefall) kunstneren Marthe Samuelsen, eller Same-lusen som jeg av og til kaller henne. Vi er så innmari morsomme. Hohoho!
Jeg gleder meg! Jeg skal få tilbake kameraet mitt i morgen og fyre løs, det ene bildet flottere enn det andre. Marthe kommer bare til å stå med knekk i det ene beinet og armen på hofta og gjøre kyssemunn mot meg hele dagen.

2 kommentarer:

  1. hehe så bra! Insta er fantastisk. Du har en herlig sans for kule detaljer og jeg bare digger. å følge deg både her og der. :D

    I natt skal jeg drømme om Tokyo. Definitivt.

    Fin helg til deg!

    SvarSlett
  2. Du er helt rå på å ta bilder - og på å velge ut de beste utsnittene, og bildene!Også er du helt rå på å oppdra barna dine til å gå på utstillinger. Tenk at en treåring kan digge å gå på vernissage! Jeg digget å ha dere der,og håper det blir flere slike anledninger. Takk og fis for at dere er så fiselige fine.

    SvarSlett