fredag 14. september 2012

Mer fest











Heldigvis er det mye å feire i livet! I helga var var vi så heldige å få se to veldig flotte mennesker bli gift, og vår egen lille loppe feiret 3 år. Nå har jeg ikke spurt brura om jeg får avbilde henne på verdensveven, så jeg viser litt hemmelighetsfulle og ansiktsløse bilder. Mulig hun lar seg gjenkjenne for det, men;-D

Bursdagsbilder er fra vårt nye hjem, vi begynner så smått å komme i orden til tross for en del skjulte pappeskestabler her og der. Heldigvis driver jeg ikke med kakeblogging. Den enkleste sjokoladekakeoppskriften fra Freia svikta meg. Brent, men rå i midten. Er det mulig? Landstrykeren jeg bor med redda æren og bakte en ny samme kveld, ja, for den skulle til barnehagen dagen etter. Kaka med meteornedslag spiste vi sjøl. Larven aldrimett holdt på å feile den også. Hadde ikke tenkt på hvor jeg skulle klaske de geléklumpene! Fikk de nesten ikke til å løsne fra formene heller. "Dypp 1-2 sekunder i varmt vann" står det på Freias sider. 12 sekunder tenker jeg vi sier.

1 kommentar: