søndag 26. august 2012

4 bryllup og en gravferd

Noen glimt fra en kjempefin helg i Kongsberg. Kjolen min kjøpte jeg på ei bruktsjappe i Drammen for 15 år siden. Den har alltid vært litt stor, men etter et par barnefødsler passer den, gitt. Brosje og strikkacape etter min oldemor. Jeg har halshogd oss. Litt sky, skjønner dere. 


 Sykkelslips fra Strand




 Det viktigste er med. (Jeg brukte den ikke under vielsen, asså. Eller, jo, jeg tok et bilde)




To bryllup og en gravferd har vi fått med oss så langt denne våren og sommeren, to bryllup gjenstår de neste ukene. Vi håper det blir med det for denne gang og tar en pause før neste høysesong for giftesjuke starter igjen. Ingen gravferder, takk.

6 kommentarer:

  1. Kul outfit - eg diggar stilen din :)

    SvarSlett
  2. Dere var kjemoefine, begge to. Ingen grunn til halshogging. Jeg lurer på å kjøpte slips fra Strand til mannen min, forresten.Kjolen din var kjempesøt! Denne sommeren har det ikke vært noen bryllup på oss, men vi er liksom generasjonen over, vi blir bedt med som plikt (man må vel ha med tantene og onklene vel) av og til. Vennene våre er faktisk gift bortsett fra de to ungkarene det ikke er håp for. Jeg håper det blir lenge til det blir et rush på gravferder.

    SvarSlett
  3. WOW så fine dere er, fy søren. Jeg må ha dresskode i bryllupet mitt: Kvinner: fargede strømper og kjoler i pastell kjøpt på bruktbutikk. Menn: mørk dress med fancy slips.

    SvarSlett