mandag 28. mai 2012

Sommer og unger




 




Det eneste jeg tar bilder av for tiden er avkommet mitt! Ai ai ai. Snakk om å være enspora. Det eneste jeg klarer å se gjennom kameraet er unger. Jeg er tydeligvis fornøyd med produksjonen, og det er jo bra. Men hva skjer med Linnosaurbloggen? Har det blitt en mammablogg? Ai ai ai igjen.

Jeg har skikkelig mange illustrasjonsprosjekter på gang. I mitt hode. Men alt jeg gjør er å amme, rydde, sove og rote. Ja, og så bysse og bære en liten fyr som må fise, rape og gulpe for å ha det bra. Men, jeg klager ikke! Er ikke det jeg gjør, asså. Han lukter grønne epler og er myk og rund og god og lager søte lyder. Stort sett. Så får mine storslåtte illustrasjonsprosjekter vente litt til.

3 kommentarer:

  1. Det er en tid for alt, Linn. Det haster ikke, best som det er skal de kjøre opp og sjekke damer. Det går så fort at du aner det ikke. Litt etter litt ser du andre ting gjennom linsa også, og hiver deg til og med over illustrasjonene igjen. Man skal være oppslukt i sine barn, det er helt normalt!

    SvarSlett
  2. Jeg føler også jeg har blitt en mammablogg. Det var ikke helt intensjonen gitt, selv om den heter Mathildes skatter :) Men de er jo fine disse ungene våre da... Jeg satser på alt-mulig-blogging.
    Og gleder meg til nye illustrasjoner, når den tid kommer.

    SvarSlett