mandag 7. mai 2012

Helg


«Vil du komme i selskap?» Miniloppa som plutselig har blitt storeloppa disker opp med te, kake og grønsaker. Aller helst skal lillebror komme i selskap. Men det er ikke alltid vi har tid til selskapeligheter over en lav sko, da er det bra Knerten og babydukka stiller opp.
Den hekla hunden heter Hund. Han har også en hund som heter Bjeff.

Nyfødten sover og spiser stort sett, men har nettopp begynt å kikke litt rundt seg for å sjekke ut hvem vi som bråker så mye er.


Late morgener med blogglesing, kaffidrikking og amming. Jeg er så trøtt at jeg har hukommelsestap fra de gangene jeg er våken på natt og tidlig morgen. Enda jeg sover egentlig ganske mye. Rart det der.

Miniloppas første møte med tivoli. Terningkast 6!

Det var kun råkke-Børge som fikk utdelt dette flygebladet. Personen som delte ut mente dette måtte være noe spesielt for ham. «Somalias Shakira» med venner spiller på Galgeberg 12.mai! Er ikke sikker på om Børge har mulighet til å dra, men det er kanskje noen andre som liker heftige danserytmer? 
Som grafisk formgiver ble jeg mektig imponert over den dristige fontbruken her. Frekk, frekk!

Mens jeg har vært i babyland har det blitt ordentlig vår! Grønt gress og parkliv. Gleder meg til å dra ut med piknik-teppet og kurv!

Takk for hyggelige gratulasjoner her på bloggen og der ute i det virkelige liv! Vi koser oss veldig, styrer litt, og somler og roter mye. Akkurat sånn det skal være.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer så fantastisk mye med den lille! Godt jobba ;) Ja nå ble jeg glad. Så skjønn!

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye! Det er da ikke rart at du trenger å sove, tenk hva kroppen har vært gjennom da! Hyggelige bilder å se!

    SvarSlett