onsdag 14. mars 2012

Teknikktaktikk

Jeg tester ut nye illustrasjonsteknikker om dagen for å ikke gro fast i den samme gamle tralten. Her er noen av resultatene. Det er ikke til noe spesielt, bare et påfyll i illustrasjonsbanken min. Disse to karene over her skulle egentlig ikke være noen spesielle, men jeg så jo raskt at det er mine to favorittgutter i hele verden! Kan man kalle en mann på 30 år for gutt? Neivel. Mine to favorittmenn, da.
Og dette er slettes ikke meg, selv om vi har like store mager. Ikke har jeg pannelugg, og så får jeg grøsninger av neglelakk på tærne!
Våryr. Ikke helt sånn jeg føler meg om dagen, jeg føler meg mer som en blåhval i kvikksand.
Han her kjenner jeg ikke, men jeg har sett ham.


3 kommentarer:

  1. Så fine de var!
    Kul teknikk.
    Og jeg er en av de som kaller kjæresten min (sier det også, istedet for samboeren) for gutt selv om han er 32. Gutt i sjela, mann ellers;-)

    SvarSlett
  2. Fabelaktig Linn! Det her håper jeg du lager mer av! Deilige farger og streker og teksturer. Bra jobba!

    SvarSlett
  3. Dette håper jeg også du lager mer av! Saftige saker dette!

    SvarSlett