tirsdag 27. mars 2012

Loppestart!

Våren og loppemarkedene har kommet til Oslo! Her er en liten miniloppe som har brukt 10kr i lekeavdelingen, og omhyggelig valgt seg ut to litt rælete biler. Ikke så mye spennende til de voksne denne gangen, kun ting til barna. Sparkesykkel, bondegård i tre og klær til den som bor i magen. Det er grunnen til at det ikke er så mye nytt herfra, det er 26 dager til termin, jeg er trøtt, allergisk, tung, apatisk og svimmel. Men jeg er veldig glad for at det er vår, asså! Hurra!

2 kommentarer:

  1. Oi, så nærme termin du er! Lykke til med vårbaby:-)

    Og så søt liten loppe med småbiler, det er lykke det for sånne små å få kjøpe og bestemme helt selv..

    Jeg fikk ikke med meg loppestarten forrige helg, men statser på å komme sterkere tilbake etter påske.

    SvarSlett
  2. Det var en grusom tilstandsbeskrivelse. Den siste tiden jeg var gravid, og det er over 20 år siden, følte jeg meg akkurat som ei regle hjemmefra; så skjønn som en drøm, som ei purke på svøm. Men etterpå, da blir alt mye, mye bedre! Og 26 dager, det er ikke stort!

    SvarSlett