torsdag 1. mars 2012

Dverger og landstrykerblomster

Den første lampa i en serie på 4 er ferdig og snart til salgs i min Epla-butikk! Her har jeg vært skikkelig huslig og kreativ og dekorert med en oppfinnelse jeg har sett hos flere andre bloggere, nemlig Cathrineholm-kjele som blomsterpotte. Landstrykern som jeg bor sammen med har stryki innom blomsterforretningen på Tøyen for å kjøpe vårblomster.

På grunn av visninger har vi fjerna nesten hele livet vårt fra leiligheten. 6 små dverger står igjen, han 7. tror jeg forsvant i boden 5 etasjer ned ved en feil. Dette er et bruktkupp jeg har gjort i Junaiten på min aller beste skattejakt noen sinne. Skattejakten er tidligere omtalt her.

For å unngå at den fine barnelampa skulle følge med leiligheten ved salg måtte vi bytte den ut med noe annet. Og på IKEA fant vi denne flotte prikkeskjermen til 79 flis! Barnerommet er forøvrig ribba det også, mummimamma sitter fortvilet i loppekassa og gråter. Fine barnebilder på veggen er lagd av min venn Fauna-Henriette som også har Epla-butikk!

Sånn ellers har jeg hatt en slags lungebetennelse i vel 4 uker nå og synes ganske synd på meg sjøl. Men det hjelper at det er vår ute! For det er det. I Oslo iallefall. Hurra!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar