onsdag 11. januar 2012

Nyttårsforsetter

Jeg synes det er litt morsomt å lage seg nyttårsforsetter, og noen av disse har jeg rabla ned i skisseboka for å forevige alle de store planene og drømmene. Kanskje de blir litt mer virkelige da. Jeg har flere nyttårsforsett som jeg deler inne på en annen blogg jeg er medeier av, nemlig TROPPEN! Jeg er med i en klubb av tegnende kvinner! Vi er helt i startfasen på blogginga og klubbvirksomheten vår, men det kommer til å skje mer her etterhvert. Jeg gleder meg! Som det så råflott står inne på siden vår:

«Vi er den kule og anerkjente foreningen TROPPEN som ble stiftet i august 2011. Den består av 7 tegneglade og ivrige kvinner i sin beste alder som er sabla gode på å fortelle historier visuelt.

Vi vil bruke bloggen til å vise hva vi jobber med og dele inspirasjon vi kommer over. Illustrasjon, billedbøker, tegneserier og alt annet som handler om strek og papir.»

4 kommentarer:

  1. Bra forsett! Men har du virkelig råd til palass? Lykke til med jakten. Når det gjelder Troppen, er jeg sporenstreks både følger og fan!

    SvarSlett
  2. Håper du finner et fin fint slott. Spennde å følge med på troppen:)

    SvarSlett
  3. For en kjempefin blågg!! Jeg gleeeder meg til å følge den videre :)))

    Skal skrive om det på blåggen min, syns det var et genialt konsept :)

    SvarSlett
  4. Fra leilighet til palass er min plan og. Må bare få med mannen på den og. Fn blogg, jeg kommer tilbake!

    SvarSlett