onsdag 18. januar 2012

Nye motiver i anmarsj

Nå om dagen jobber jeg med en del enkle motiver med geometriske former som bølger og zikk-zakk og prikker og ruter. Både digitaltrykk og linotrykk. Er klar for å legge ut noen i Epla-butikken min, men så var det dette med lyset, da.. Jeg blir gal. Ikke har jeg superkamera, men jeg har superskills i photoshop. Men det hjalp tydeligvis ikke her. Får prøve igjen med fotosjut i morgen.. Nå kan jeg jo bare legge ut den digitale fila som bilde på Epla, men jeg liker å ha bilde av selve trykket også. Æsj. Kom soooola! I dag har det lava ned så dagslyset ble helt grått. Koselig det, asså, men jeg trenger lys. 

7 kommentarer:

  1. Lys hadde vært herlig nå. Syns og det er skikkelig vanskelig å få tatt noen gode bilder både inne og ute når det er mørkt hele tida. Samtidig er det deilig å sitte inne i mørket når det er glatt ute og kose seg :)

    SvarSlett
  2. Oh i like it! Ja for et vær det har vært i dag! Og takk for kommentaren for litt siden ;) SYntes også det er gøy at vi ferdes i samme nabolag, artig å kjenne meg igjen i både bilder og beskrivelser. Digger stilen din og finner så mye inspirasjon i bloggen din! Alltid gøy å komme på besøk. Og jeg blir alltid i godt humør. ;)

    SvarSlett
  3. Kult med nye motiver! Blir spennede å se hva du har å rutte med på neste julemarked :-)

    SvarSlett
  4. Den hvalen er kjempefin! Og så fine bølger

    SvarSlett
  5. Morsomt motiv!Liker måten du lager bølger på :)

    SvarSlett
  6. Fin-fin! Er det knølkval? Spekkhoggere spiser knølkvaler. Det så jeg på TV.

    SvarSlett
  7. Hei Linn! i går fikk jeg min herlige kaffekanne! Tusen tusen takk for ekstra service og koselig beskjed : )
    jeg skal fjonge meg med den allerede på fredagen...

    SvarSlett