onsdag 25. januar 2012

«Hjemme hos repotasje»

I ukas hjemme hos reportasje har jeg vært på besøk hos Banal som bor i Drammen! Hun bor sammen med en sørlending med hestehale, og interiøret deres preges av musikk, burgere, ugler og andre figurer. Her lever billige IKEA-strutser side om side med meget eksklusive dukker, produsert av Linnosaurus. Eller iallefall én eksklusiv dukke, den fikk navnet Hysteriske Hedvig og solgte veldig dårlig på julemarkedene det året den ble produsert (av uvisse grunner), men ble en veldig fin julegave til heldige utvalgte personer som vet å sette pris på hysteriske dukker. Her ser vi også en meget fiffig og eksklusiv katt, produsert av selveste Fauna-Henriette!

Det lyser lang vei at Banal og sørlendingen med hestehale er store kunst- og musikkelskere. Dette dyrkjøpte maleriet til høyre har mang en kveld vært i sentrum for undring og diskusjon. Hvem er det, egentlig? Og hvor kommer han fra? Hvorfor har han så stor bart? 

Det titter frem ugler overalt, dette har selvfølgelig Banal lest i interiørbladene at er veldig trendy. 

En annen trend i interiøret er burgere. Dette tror Banal blir den nye store trenden i 2012, husk det alle sammen, burgerne var hos Banal først! Det finnes også en del pølse i brød-effekter hos Banal, men det finnes grenser for hvor mange bilder av kjøttprodukter en vegetarianer kan trykke i bloggen sin.

Følg med videre i hjemme hos reportasjen! Kanskje det blir en trend? Hvem skal vi besøke neste gang mon tro? Hva blir de nye trendene for 2012? Er ugla på vei ut? Er kjøtt in? Hvorfor har ikke Banal vimpler eller duse pasteller i interiøret sitt?

6 kommentarer:

  1. Ja nå er jeg spent på neste "hjemme hos reportasje"!

    SvarSlett
  2. hehe, fargerike venner du har! Men de har ikke like fin suppebolle som det jeg har, for da hadde du nok fått den med på et bilde. Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke fikk solgt dukkene, forresten! Linn, har du sett utfordringen inne på bloggen min?

    SvarSlett
  3. Haha, se her ja! Dette burde absolutt bli en fast spalte! Du har øye for både detaljer og burgere. Takk for stor tro på min teft for trender, og for en nydelig repotasje. Du er velkommen igjen, hvis du skulle være i tvil..;)

    SvarSlett
  4. Denne hjemme hos repotasjen satte jeg stor pris på. jeg og har stooor tro på at hambureger blir en stor trend i totusenog tolv. dette er trender man må følge med på. definitivt!

    SvarSlett
  5. hot tipis: hamburgertelefon

    http://www.google.no/search?q=hamburgertelefon&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&hl=no&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=lZkiT9r9DpTE4gSnqvjZCA&biw=1280&bih=901&sei=mJkiT7aQI_Ok4ATR4OmsCA

    SvarSlett
  6. Oooo, en fast spalte! Håper du får til en "hjemme hos Fauna design" også en gang altså!

    Her var det jo litt av hvert spennende interiørsnacks, burgere forut skjønner jeg!

    Forøvrig kjempegøy gjensyn med den spesialbestilte "kåt katt" som jeg må innrømme at hadde gått i glemmeboka... Hvis du tar med Hysteriske Hedvig på neste julemarked så skal jeg ta med Kåt katt :-) De selger vel omtrent like godt tenker jeg. hehehe

    SvarSlett