fredag 13. januar 2012

Fine julegaver og fine bruktskatter



Årets vakreste julegave: kjøttskjørt til vegetarianeren. Dette skal jeg flotte meg med til våren når kulen på magen er borte og jeg går rundt og føler meg som en øm og blodig bankebiff. Skjørtet er lagt av HeiaHilde og har vært til salgs i pop-opp butikken vår på Grünerløkka, som forøvrig har poppet ned nå.

Jeg fikk meg en bitteliten skrotnissetur på Fretex i romjula, der fant jeg denne lille platten fra Porsgrund.

Jeg fikk to bokser fra Skrotnissen til jul, skjærefjøla fra Cecilie Ellefsen er en julegave til oss selv og mugga er en øst-tysk skatt funnet på Fretex i Drammen.

Fin vimpelrekke til Loppeirkuset på 2 år

Og den aller fineste gaven: liten hjerteboks som en liten fyr på 2 år har lagd til mamman sin.

7 kommentarer:

  1. Skrotnissen er fin han ;)

    Kjøpte meg skjærefjøl sjøl jeg.
    De var så kule!

    Det er flere ganger jeg tror jeg har fått en smart ide`, og så sett den utti den store verdenen etterpå. Håper virkelig jeg var først ute med singelhårbøylene. De er jo selvfølgelig inspirert av Fam Irvoll da...Var innmari fornøyd med meg selv når jeg kom opp med ideen ;) Nå gjenstår å få tatt litt fine bilder og lagt de ut på Epla og vente på tilbakemeldinger fra kundene...

    Imårra skal Frode ut til Hølen og se på tomter. Er kanskje ikke så gira på å bygge selv, samtidig som et gammelt hus krever vedlikehold heeele tia. Må kanskje tenke praktisk fremfor sjarm...

    Finaste hælga te dæ og dine! :)
    Siw

    SvarSlett
  2. Så hyggelig at Karlssonbuksa havnet hos dere. Det er salg i nettbutikken vår nå med gode priser på mye fine klær. Jeg har også skjærefjøl fra Cecilie. Hun er min favorittgrafiske designer.
    Klem!

    SvarSlett
  3. ah artig skjørt!
    De store brune boksene har jeg en lik av også - funnet på loppis i høst :)

    SvarSlett
  4. Tøft skjørt med kjøtt på!
    Og mange muntre fargerike retromønstere :)

    SvarSlett
  5. Et kjøttskjørt, så fantastisk! Hadde vært noe, det, å troppe opp med på første arbeidsdag etter permisjon. Skikkelig steitment!

    SvarSlett
  6. Kjøttskjørt faktisk, hihi! :)
    Min favoritt var dog den fine boksen en liten fyr har laget til mammaen sin! Mine fineste julegaver i år var også laget med kjærlighet av små barnehender :)

    SvarSlett
  7. Så mye fint. Det skjørtet var jo genialt, intet mindre :)

    Fikk fine julegaver jeg også- det er noe spesielt når man får noe hjemmelaget eller noe som bare er så "riktig"- sånn at man virkelig føler at giver kjenner smaken ens.

    Merker at jeg gleder meg til loppesesongen igjen...

    SvarSlett