fredag 27. januar 2012

Bølger og geometri


Nye motiver i Epla-butikken min i dag! Jeg seiler på bøljan blå for tiden, litt sånn gravid og svimmel og sjøsyk. Kanskje det er derfor jeg har lagd bølgemotiver. Jeg innrømmer gjerne at jeg er inspirert av den geometriske trenden som raser for tiden, enkle former og få farger fenger tydeligvis flere og flere.

I midten ligger en kjapp test på neste geometriske motiv, her har jeg for første gang på flere år tenkt å bruke linosnitt! Morsomt å jobbe litt med de gode gamle trykkteknikkene igjen.

Nå er det helg, og det betyr sykdom, kjøring av tredje flyttelass (det vil si, vi må kvitte oss med all "driten vår" før megler skal ta bilder) og late morgener med flere presskanner kaffi og brødskive + iPad på senga. Skal jeg være ærlig starta morgenen i dag sånn også.

Ship o´hoi!


4 kommentarer:

  1. Bølger er bra! Hvaler også. Så jeg liker virkelig det jeg ser. :)

    Husker ellers da vi skulle ha visning på forrige leilighet. Herlighet så mye som måtte pakkes vekk! Og i grunn var det første gang leiligheten vår så ut slik som vi egentlig ville ha det. Hadde bilen full av "crap" under visningen også! Hva er det vi skal med alle greiene våre!?

    (-sier jeg som konstant er på jakt etter mer Figgjo ;))

    God helg!!

    SvarSlett
  2. digger stilen din. Jeg ble nødt til å sikre meg et av dine sjelero med figgjo-trykk fra pop up butikken før jul ;) Gleder meg til å vise frem på bloggen! Elsker det! Tusen takk for HOT tips ang. Bøtteknøtten. Fantastisk butikk! Kan jo ikke annet en SMILE!

    SvarSlett
  3. Du er så flink! Jeg blir glad av fargebruken din også! Skal få sendt pulsvarmerne dine med det aller første. Jeg er litt treg på å få ting i posten. Håper å få sendt dem før våren

    SvarSlett