fredag 9. desember 2011

Jul i Markveien 56

Nå er det bare 14 dager igjen av vår pop-opp butikk i Markveien! Å neeei! Vi som har blitt den kuleste butikken i Oslo. Synd at vi forsvinner, altså. Veldig. Kanskje vi får poppe opp et annet sted noen av oss. Eller poppe opp neste oktober. Vi er jo egentlig en gjeng med butikkamatører vi som driver butikken, men vi har lært mye. Jeg ser frem til å jobbe mer med tegneserietegning fra januar, nå har det blitt veldig mye knapper og glansbilder i det siste.
Og så litt reklame: puta i stolen på bildet over her er laget av hu banale og koster 800kr i butikken vår. Det er en herlig blanding av trykk, maling og ulike tekstiler, og det finnes en tvillingvariant i grå. Den er ganske stor, og den kan bli din! Tenk det. Bildene i bakgrunnen er laget av Martin Whatson og Dot-Dot-Dot.


Disse skoene er unika-produksjon og laget av den brasiliansk-japanske kunstneren Kiyoshi Yamamoto som er bosatt i Bergen, i samarbeid med Aurandssko. De er i størrelse 37-38 og koster 3-4000kr paret. Struts, fiskeskinn, håndtrykk og lasergravert. 


         Søte og forvirra kaniner til barnerom, mine illustrasjoner. 170,- uten ramme, 270,- med ramme. Henrik Ibsen A3-trykk gjemmer seg bak grana. 250 flis og den kan bli din! Også en Linnosaur-produksjon. 

Bordet vårt er en so-ro vugge som er snudd over på siden. Vuggen kan bestilles fra butikken.

 Jul i bartesmykketreet!

Vi selger nemlig bartesmykker til 275,-
(bilde lånt fra www.ribee.blogg.no)

De beste julekorta er laget av HeiaHilde og koster 40 flis. En ganske lav pris for en god latter. Jeg ler meg tullete av disse korta! Som min bestefar sa om Tom & Jerry: «Dette er ekte humor!» (på Laksevågsdialekt)Flere varianter av disse korta kan kjøpes i vår tvillingbutikk i skostredet i Bergen, eller av Hilde på julemarked i Bergen til helga. Nå vet jeg ikke hva det heter, men det er det derre store julemarkedet, vet dere. Det, ja. 
         



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar