torsdag 24. november 2011

Nye trykk til barnerom




I dag har jeg lagd en ny illustrasjon som jeg tenkte å printe i A4-format i disse fire fargene. Tanken var å lage noe som kan passe til barnerom, og som skal selges de vanlige stedene jeg maser om i hvert innlegg her på bloggen. Jeg gjentar gjerne: Designernes Eget Julemarked på DogA i Oslo, pop-opp-butikken vår i Markveien 56 og på Epla.


Jeg lurte på om den svarte eller blågrønne skal bli julekort også. Enda jeg henta et tonn med andre tulle-julekort på trykkeriet i dag, jeg kommer ikke til å bli kvitt dem før i 2047, når jeg sitter på Pensjonistenes Eget Julemarked. Da kommer nemlig Lise B med rullator og kjøper de aller siste. Hun samler nemlig på julekort. Og alt annet.

3 kommentarer:

  1. HAHAHAHA, nå fikk du meg virkelig til å le! Men du har så rett, så rett! Hadde besøk av en nabo her i sted, og hun bemerket at hun syntes det var litt rart at jeg hadde både en elefantlampe og en ekornlampe i samme vindu. Jeg er egentlig enig, men jeg greier ikke å stemme ut noen! Jeg likte kaninen din!

    SvarSlett
  2. Knall søt!!!
    God helg + :o)

    SvarSlett
  3. Morsomme julekort!
    Jeg kan også godt tenke meg et par av tullejulekortene dine.
    Og jeg er faktisk i slekt med Lise B! Det må da være grunn god nok til at du sparer et par til meg:)

    SvarSlett