fredag 11. november 2011

Nye bilder i butikken

Nå har vi fått nye bilder i butikken vår! Alle bildene er lagd av Martin Watson og den anonyme gatekunstneren Dotdotdot. Prisene ligger fra 750kr for helikopterbildet uten ramme (1000,- med ramme) og opp til 3000kr for sjimpansen inkl. ramme. Løp og kjøp! Dette er tjedje forsyning vi har fått med bilder, disse er populære altså:D

Lampa til venstre i bildet er sydd av papir og har glidelås. 650 flis skal vi ha for disse, her har man muligheten til å sikre seg en helt unik og knallkul lampe!

Butikken ligger som vanlig i Markveien 54 på Grünerløkka.

God helg til alle som er innom!

6 kommentarer:

  1. Kjempekule bilder!
    Æ like alot!

    Fin hælg!
    Siw

    SvarSlett
  2. Jeg likte apa! Jeg har gjort Figgjokupp i dag, kommer i bloggen min om noen minutter!

    SvarSlett
  3. Hei og takk for kommentar hos meg. Flott at du opplyser om butikken. Jeg skal til Oslo neste helg, da må jeg ta turen til Markveien. Ang. kjolen. Det var faktisk et ti-kroners kupp. Rett og slett lykke for en mynt. Men den er litt trang over ryggen, må derfor fikse litt. Ellers er det vanskelig å få tak i vintageklær på loppis.

    SvarSlett
  4. Dæven, det helikopterbilde er jo "litt krig og fred og slikt" - stiili. Det hadde vært noe for en eldre offiser!

    SvarSlett