lørdag 5. november 2011

Jeg er en premie!

Eller, en av mine fjonge nåler er en premie! Bloggeren Lise B med bloggen Bomblablabla har et godt gammaldags blogglotteri gående, og en av de fine premiene er en grønn tekanne fra Cathrineholm i brosjeform lagd av meg! Lise skriver om alt muig mellom himmel og jord, og er en ordentlig skrotnisse, som meg. Er du uheldig og får ikke kloa i min flotte nål, kan det kjøpes en kaffekannevariant i min Eplabutikk, i tillegg finnes nålene i vår pop-opp butikk i Markveien 54 på Grünerløkka, her finnes det flere farger å velge imellom.

Man kan forresten "like" oss på facebook, trykk HER!
Eller ikke like oss i hermetegn, men like oss på ordentlig. På facebook.


3 kommentarer:

  1. Hjertelig takk! Jeg legger ut dette bildet i stedet, jeg. Og så skal jeg riste opp mine lesere, så de kjenner sin besøkelsestid.

    SvarSlett
  2. Så fin den var! Jeg skal være med i lotteri til Lise og så vil jeg gjerne stikke innom butikken en dag! Ciao!

    SvarSlett