onsdag 12. oktober 2011

(snart) Ny butikk på Grünerløkka!

Jeg er en av 7 medeiere i en pop-opp butikk som plutselig åpner på Grünerløkka fredag kveld! Hurra! Vi holder åpent frem til jul (for å riktig skumme fløten), da popper vi ned igjen. Ajø!

Hva slags butikk er egentlig dette? Is it a hostel? 

Eller er det The Olas som holder til her?

Njæææi, det er egentlig et konsept som er henta fra Bergen, vi er et kolletiv av designere og kunstnere som selger våre egne produkter. Her vil du finne ting du ikke finner noe annet sted. Butikken heter det samme som i Bergen, Made in Bergen retail, men i tillegg til produkter fra Bergensgjengen får butikken påfyll fra nye medlemmer fra Oslo, som meg! Øst møter vest! (På bildet har vi HeiaHilde som skrur)

Lokalene pusses opp for harde livet, og ideene er mange. Noen jobber døgnet rundt, andre jobber når de kan. Det blir sikkert ferdig før helga, og det blir sikkert bra. Og at de selger fine ting kan ingen komme fra. 


Fasaden har blitt grå og skal få regndråper på! Vi ligger nederst i Markveien, Oslos beste handlegate.


Nå tipper jeg alle som er innom bloggen er dritspente på en oppdatering om denne butikken, og det er jammen jeg óg. Følg med i neste episode av Linnosaurbloggen!



10 kommentarer:

  1. Dette blir spennende å følge med på! Sørgelig at jeg ikke skal til Oslo med det første! Lykke til

    SvarSlett
  2. Haha, takk for artig kommentar hjemme hos meg. Suppebollen trives og har det bra på prominent plass på kjøkkenet. Har til og med fortrengt mummibrettet. Kanskje bare foreløbig. Den er kanskje stygg, men jeg synes den er fantastisk fin

    SvarSlett
  3. Så spennende prosjekt! Masse lykke til! Må finne den butikken som er her i Bergen, jeg, da, hvis den fortsatt eksisterer :)

    SvarSlett
  4. Fy søren så bra!!! Nå må jeg klare å klore meg til storbyen før julen setter inn.

    Dette var saker, og jeg er veldig imponert!!

    SvarSlett
  5. HURRA! Håper du blir styrtrik Linn! Jeg gleder meg til å komme å kikke ;)

    SvarSlett
  6. Så mye flott det var her da, -kommer igjen, ha ei fin helg og lykke til med pop-up-butikk!

    SvarSlett
  7. Så gøy! Der skal eg ta ein tur!

    SvarSlett
  8. Å harru stelt i stand nå a, Linn? Trilletirsdag med Selma har fått et nytt stoppested :)

    Og ja, det er proft med egen gi-bort!

    SvarSlett
  9. oi, så spennende!!

    Fant deg via marmeladebloggen.
    Den butikken må jeg jo bare stikke innom da. Dritkult konsept!!

    SvarSlett
  10. Så spennende! Masse, masse, masse lykke til!

    SvarSlett