tirsdag 25. oktober 2011

Feinsmekker

Jeg har lagd nye smekker! Feinsmekker er produktnavnet, jeg kom på det helt av meg selv. Er ganske stolt av det! Tidligere har jeg bare lagd smekker som jeg har gitt bort i gaver, men disse smekkene selges nå i butikken vår på Grünerløkka, i Markveien 54, Made in Bergen Retail -OSLO. Dagens reklame. Det kommer snart et innlegg som viser mer av de snasne produktene vi selger, men jeg er litt lamma og litt fjern for tida, så min blogge-aktivitet er laber. Har forøvrig fått med meg at washi-tape er det nye håtte. Ai ai ai! Det vil si, mulig det er ut igjen nå, jeg er så dårlig på blogglesing. Mange rare fenomener i dette bloggelandet, altså. Mulig det er en spesiell type blogger som bruker mye tape, kan ikke huske å ha sett det hos feks Steffens pappablogg, som jeg også følger.

Nok om det. Her er et bilde fra den store knappeutvelgelsen! Heldigvis var min oldefar flink til å samle på knapper, min oldemor og bestemor også. Og nå jeg. Jeg har mange å velge i.










Hvilken er din favoritt?


:D

7 kommentarer:

  1. Den kvite kaninen var veldig flott og er min yndling, ser ut som den er sabla sulten den og :) Og kult navn, passer utmerket.

    SvarSlett
  2. Kaninen som har pruppet, er min favoritt...he he... Hilsen mamma'n til Mina & Mari

    SvarSlett
  3. Kaninen var vel selveste rosinen i pølsa, tror jeg. Den så nesten obsternasig ut. Jeg ble ledet ut i det tyske av ditt fantastiske ord feinsmekker. Du, det der med ekstasen over teip skjønner jeg ikke helt jeg heller. OG som jeg har sagt fjarti ganger, heller ikke dynetrekk fra syttitallet faller jeg i staver for, det er også en slik hot bloggegreie. Men ok, jeg skjønner at mange synes det er flott, bare jeg slipper selv. Men suppeboller, for eksempel...Jeg skulle så gjerne ha vært i butikken deres!

    SvarSlett
  4. Hei sveis ;)

    Den med heklablomst og panda med brunt retrostoff kom høyest på min liste ;)

    Kjempetrivelig å hilse på dere begge i butikken idag! Så imponert over at dere har fått opp denne butikken. Håper dere får masse kunder!

    Siw

    SvarSlett
  5. Kaninene, helt klart! Har hørt de kan formere seg ganske raskt og, og det er jo en fordel hvis de hopper ut av butikken etter få timer.

    SvarSlett
  6. Ajajaj så lekre og fine, jeg likte alle veldig godt:-)

    SvarSlett
  7. Kult konsept, har bare vært borti pop-up-cafe tidligere. Og kjemepefine smekker!!

    SvarSlett