tirsdag 18. oktober 2011

Butikkåpning!

Nå er sjappa åpen! Vi hadde åpningsfest på fredag med eksklusiv bokseøl, vin og drinx i plastglass. For den som vil komme innom (og det anbefaler jeg alle som bor i Oslo å gjøre) så ligger vi i Markveien 54 på Grünerløkka. Jeg håper du kjøper alle julegavene dine her.

Jeg tror jeg må ta noen fine bilder av varene våre i dagslys, men foreløpig kan jeg vise noen små glimt fra åpningskvelden. Heia Hilde selger teskjorter med revepels-trykk, kjøttbein og trestubber i puteform.


Jeg, Linnosaurus, selger fjonge nåler (her avbildet), diverse trykk/plakater og etterhvert kommer mine fantastiske diktatorer og tyranner glansbilder, samt glansbilder av NOKAS-ranerne. Ja, og så skal jeg selge noen hjemmesydde dukker, smukke smekker og kanskje litt annet. Vi har ikke alle varene på plass enda, og det blir fylt på nytt hele tiden. Husk at vi stenger dørene etter jul, så her gjelder det å være kjapp for å sikre seg de flotteste og fjongeste julegavene! (dagens reklame)


 Det er et hull i gulvet som fører ned i en labyrint. Vi pleier å ha på lemmen, altså.

Ivrige deltakere på åpningsfesten krafser villt på alle de fine varene. 

I bakgrunnen er Paolas regnjakker med Marius-mønster, og i forgrunnen er en kvinne i sin beste alder fra Larvik. 

Her har vi Hu Banale, Heidi og Heia Hilde som står i dokø INNI prøverommet! Fantastisk lokale.

For de som bor i Bergensområdet finnes en del av disse produktene også i Made in Bergen retail sin butikk som ligger i Skostredet.

8 kommentarer:

  1. Så stilig!! Jeg har veldig lyst til å se nærmere på dette vareutvalget, lykke til med butikken og salget :)

    SvarSlett
  2. Fant deg gjennom Ida! *smil* Her var det mye artig!

    Ciao!

    SvarSlett
  3. Oi, så gøy! Ser ut som om dere har mye fint. Skal ta turen innom neste gang jeg er i området. Er dere oppe på søndager?

    Og du, sorry for at jeg aldri fikk lagd det plakatinnlegget før bursdagen min, ble litt hektisk. Men den er fortsatt på ønskelisten til jul!

    :-)

    SvarSlett
  4. Så bra det ser ut!! gratulerer- virker veldig bra å være med på noe slikt.

    Dessverre bor jeg ikke i nærheten av denne snopebutikken din/deres, men er veldig glad for å ha sikret meg en herlig "Sjelefred med Figgjo" poster fra deg. Bestilte den sporenstreks du la den ut på Epla for en tid siden- og jeg er VELDIG fornøyd med den!

    Du er flink, flink, flink!!!

    SvarSlett
  5. Gratulerer med butikkåpning! Ser ut til at det var mye folk og fin stemning og masse spennende varer. Håper mange finner veien innom dere!

    SvarSlett
  6. Gratulerer! Der skulle jeg gjerne ha vært! Men dessverre står det ingen oslotur på programmet mens dere har butikken! Lykke til uansett!

    SvarSlett
  7. Hei Linnosaurus!

    Jeg utfordret deg til å delta i vandrehistorien om Gorm - http://pappablogg.blogspot.com/2011/10/hoggormen-gorm-en-vandrehistorie.html

    Kult om du blir med :)

    Vennlig hilsen Steffen

    SvarSlett