søndag 11. september 2011

«Sjelero med Figgjo»

Da er omsider Figgjoplakaten min ferdig justert og til salgs i min Epla-butikk! Takk for fine ord i forrige innlegg, hyggelig at noen liker det jeg lager. Nå er jeg drita lei av å male Figgjo-kopper, men jeg har fått et grundig dykk i alt det flotte som har blitt produsert av Figgjo, så jeg har kanskje fått enda flere mønstre på lista som jeg gjerne skulle sett i samlinga mi. På trykket er det bare med et lite utvalg, jeg hadde minst dobbelt så mange mønstre på lista før jeg begynte å male.



Jeg har vært en skikkelig dårlig bloggleser (og blogger) i det siste, så kanskje jeg skal oppdatere meg litt når mitt enmanns loppesirkus på 2 år har lagt seg. Nå løper han rundt i bakgrunnen her med prikkete gummistøvler og prikkete miniatyr te-servise og heller raust i kopper som deles ut.

15 kommentarer:

  1. Så flott! Skulle ønske jeg hadde vegger, men med åpen løsning er det heller skralt. Mine favoritter er A la carte, Lotte og Elvira. Lager du kort av dem også?

    SvarSlett
  2. Ai ai, dette ble kjempefint! Hadde absolutt gjort seg på kjøkkenet vårt.
    Ellers signerer jeg Lise B og stemmer for postkort også. Kanskje koppene enkeltvis?

    Hilsen
    Strikkepinn!

    SvarSlett
  3. Den ble kjempefin! Du er råflink.

    Jeg har bursdag snart, og tror jammen at denne må få plass på ønskelisten. Perfekt på ethvert kjøkken:-)

    SvarSlett
  4. Jeg vil også ha alt! Jeg har gått litt bananas i det siste, såpass at jeg skjønner jeg må begynne å selge unna litt. Jeg kan jo ikke si nei til gode kjøp heller da!

    SvarSlett
  5. Solgt! Håper Steffen går med på at brannteppet på kjøkkenet må vike. Du er flink!

    Herlig å høre at din mor hadde bruk for sølvpusstrikset. Helt enig i at sitrontrikset ikke var suksess. Prøver å komme sterkere tilbake med husmortips, kanskje allerede i dag.

    God valgdag!

    SvarSlett
  6. La kjøkkenet brenne, posteren må opp på veggen ;)

    Ha en fin en!

    SvarSlett
  7. Her var det mange fine Figgjo kopper!
    Koselig blogg du har.
    Jeg tegner meg som medlem :)

    SvarSlett
  8. Vil bare takke for rask og rimelig levering! Landstrykerexpressen bør kanskje føres opp som alternativ levering i Gamle Oslo bydel? Også må jeg bare si at vi er kjempefornøyd! Mest av alt tenkte jeg at sort ramme ble litt hardt på kjøkkenet vårt, men den brune trerammen passet jo også utmerket til fargene i bildet.

    God helg!

    SvarSlett
  9. Fantastisk fin plakat og fantastisk kul blogg, denne vil jeg følge !!! :-)

    SvarSlett
  10. Heisan du :-) Koselig side du ha laga. Ja æ skjønne at du har "sjelero med figgjo" Mye flott de ha laga opp igjænnom åran. Sammla litt fra alle de Norske. La mæ te som følger. Ha en flott mandag å ei strålanes ny uke.

    SvarSlett
  11. Synes den plakaten din er så fin! Jeg gleder meg til å se den på årtli på markdet, forhåpentligvis da...

    SvarSlett
  12. For et flott bilde! Imponerende arbeide! Jeg er veldig fan av Figgjo, og sparer på et servise. Det har ikke noe navn, men du kan se bilder av det på bloggen min.

    SvarSlett
  13. Wow, så fin den plakaten var! Jeg er også Figgjofan :-) Like!


    Klem fra Mollie

    SvarSlett
  14. Helt genial! Denne er nå innkjøpt i bursdagsgave til økonomisjefen i Figgjo :-)

    SvarSlett
  15. fantastisk..! ..denne herlige plakaten havnet sporenstreks i min handlekurv på epla, og blir årets julegave til meg selv ;)

    SvarSlett