fredag 19. august 2011

Mamma og Kongen

Dette innlegget kunne også hett Dino og Drago, Maria og Jesusbarnet eller Hesten og My Little Pony, men det heter mamma og Kongen. Det er flere som har kommentert at det er veldig mange som bor hos oss. Leiligheten er full av figurer og bilder. Mulig det er litt folksomt her, ja. Men da er man i alle fall aldri alene, det er alltid fest! De to som står i forgrunnen her kjøpte jeg i en lekebutikk i Tokyo. Det var 50 forskjellige figurer i serien, så jeg regner med dere skjønner at valget var hardt.

Men her er de! Mamma og kongen. Kong Olav. Hva tror dere han sier til henne? Jeg tror mamma husker det. Men jeg husker ikke. Dette krøllete papirbildet er vel klar for å byttes ut med en bedre versjon, men det har jo sin sjarm også.

Her henger de i godt selskap. Sånn kan man innrede soverommet sitt, det er det håtteste interiørtipset fra Linnosaurens hule. Glem betong, drivved og kritthvite lammeskinn, du har vel ikke tenkt til å kjede deg i hjæl heller?

2 kommentarer:

  1. Originalt interiørtips! Jeg liker veggen din. Hestebildet med my little pony er min favoritt. Kanskje du kunne fått plass til Pippi-hesten der et sted også? Men kult nok som det er, altså!

    SvarSlett
  2. Enig, det kan bli for tidlig pottetrent, på en måte

    Likte utvalget ditt veldig godt!

    SvarSlett