tirsdag 23. august 2011

Ingierstrand




 



Jeg fant disse stemningsfulle bildene da jeg rydda litt på datamaskina. De er tatt på Ingierstrand i midten av mars 2008. Vi hadde hadde ei uke med fotokurs på skolen, og egentlig kunne vi gjøre hva vi ville. 4 av oss fant 20 meter oransj stretch på skolens loft som vi tok med til Ingierstrand, i tillegg til ei dragedrakt, ei kudrakt og beina til ei utstillingsdukke. De fineste bildene blei ikke de av Martin i kudrakt for å si det sånn.


Alle bildene er tatt av Anders Askheim og Martin Raddum. Kalde modeller er meg og Ronja Dansegålånja.

4 kommentarer:

  1. Synd med kudrakta, det hadde vært morsomt! Nei da, jeg bare tuller! Kjempefine bilder, nei fantastisk fine er vel riktigere. Men det måtte være bra kaldt?

    SvarSlett
  2. Kule bilder. Det øverste var skummelt, ga meg ikke mot til å klatre opp der. :-)

    SvarSlett
  3. Fint gjensyn! Og om de er om mulig ennå finere i virkeligheten, dvs i din stue! Var innom epla-butikken din i dag og, er mektig imponert. Du er proff!

    Hilsen fortsatt Banal

    SvarSlett