torsdag 23. juni 2011

Sommerfestivas

 I helga var det sommerfest, vi feira 2x30! Jeg som dekorerte etter alle kunstens regler glemte helt å ta bilder oppi det hele. Eller, jeg tok noen få. Skulle jo ta bilder av alle detaljene, papegøyen i treet, hengekøya, alle de små origamifuglene som var hengt opp i treet. Men nei. Jeg fikk tatt noen få stenmingsbilder, og resten har jeg raska inn fra venner og familie. Så noen bilder blir det. Regnet holdt seg unna de timene festen varte, snakk om flaks! Takk alle værguder, usikker på hva som blidgjorde dere, men tipper det var alle origamifuglene.



Hva er dette for en kvinne, og hva er dette for et hus? Nei, det er ikke heksa i Hans og Grete, men en annen forlokkende kvinne og et hus som rommer mange flasker.

Kort oppsummering: en fortryllende aften med fortryllende venner!

5 kommentarer:

  1. Så kjekt det så ut! Jeg kjenner igjen utstillingstrærne dine også, super festpynt!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med fylte 30! Hipp, hipp.
    Det så ut som en flott sommerfest. Og fin kjole hadde du også:-)

    SvarSlett
  3. Gratulerer!
    Det så GØY ut! Og så fint det var da gitt. Jeg fyller 40 til neste sommer og har jammen lyst på en sånn fest :)

    Hyggelig at du ikke ville at jeg skulle slutte å blogge. Jeg har bare vært litt laber i det siste fordi det har vært ekstremt mye annet. Men jeg har altså ikke planer om å legge opp bloggingen. Ikke så lenge det er gøy. ;)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med 30 !
    Herlig å se jobben min i slik fantastisk pynta stand ;)
    Bare så du veit det ( men du veit det vel sikkert fra morra di) så var det stor stas at hengekøya hang igjen for unga :)

    SvarSlett
  5. For en fantastisk kul blogg. Og den festen ble jo så fin. Her har vi med en virkelig kreativ dame å gjøre, forstårå jeg.
    Jeg må følge deg videre ;)

    SvarSlett