onsdag 29. juni 2011

Linnosaurus på Epla



Da har jeg omsider fått aktivert eplabutikken min! Jeee! Den kan besøkes ved å trykke her. Har ikke lagt inn så mye enda, men her kommer det etterhvert trykk for barnerom og voksenrom, flere fjonge nåler, diktatorglansbilder, snegle-papirdukke, kitchy bilder, rare tøydukker, vintageklær (fortrinnsvis kjoler) som er for store/små eller som jeg er lei og så skal jeg legge ut overskuddslageret mitt av tekstiler. Og en del loppeskatter som blei reint for mye. Hummer og kanari.

4 kommentarer:

  1. Gratulerer! Hadde det ikke vært at jeg straks drar på ferie, så hadde jeg bestilt tvert. Men det får heller bli senere

    SvarSlett
  2. Hoy!! Dette hørtes interessant ut, skal sjekke det ut med den gang :)

    SvarSlett
  3. Grattis! En stor dag for menneskeheten! Den røde leppestiften og halstørklet kledde linnosaurusen meget godt!

    Hu banale

    SvarSlett
  4. Gratulerer med nyåpnet Epla-butikk! Veldig mye fint og fjongt!

    SvarSlett