fredag 10. juni 2011

Gamlinger


Vi fyller 30. Trædve. Det går egentlig helt fint, det er ikke sånn at jeg tenker så mye på det. Men når jeg tenker på det, så kjenner jeg at det plager meg litt. Her om dagen skulle jeg krysse av på en sånn spørreundersøkelse, og da kunne jeg fortsatt krysse av på 20-29 år. Men neste gang må jeg krysse av på 30-39 år. Det er ganske stor forskjell. Men egentlig er jeg der jeg vil være i livet, og det er jo det som teller. Ikke et tall.

Bildet over er en slags visualisering av at vi ikke vil ha pakker men at folk heller tar med mat og drikke til 30-årslaget vårt. Jeg hadde planer om å lage verdens fineste invitasjon som skulle dumpe ned i postkassa til alle i god tid, men den gang ei. Så det blei elektronisk! Ære være elektronikk og verdensvev!

2 kommentarer:

  1. Kjempefin invitasjon! Det går fint å være over 30, jeg er over 50 jeg nå, og forunderlig nok trives jeg med det også. Og alternativet ville ha vært verre. Da jeg fylte 30 hadde vi akkurat flyttet inn i nytt hus, ting var ikke akkurat på stell, og første gjesten måtte vaske golvet. Lykke til med feiring!

    SvarSlett
  2. hihi 30 ja..er på god vei mot 32 jeg..sånn på papiret ihvertfall. ;-) Føler meg ikke en dag eldre enn 20. hoho

    Kjekt at du vil følge bloggen min forresten.

    Du spurte om det sausenebbet eller hva det nå er, men jeg aner ikke hvor det kommer fra. Fant på etsy, tror det er skandinavisk design ihvertfall. Har prøvd å finne det igjen, men husker søren ikke hva jeg søkte på.

    Og gratulerer så masse med den store dagen, håper dere får en knall fest! :-)

    SvarSlett