onsdag 11. mai 2011

Feilslått oppbevaring







Da jeg rydda i boden i dag var det som å åpne tidskapsler. Her har vi stua bort eske etter eske og kasta inn poser i god tro om at vi snart skal se igjennom alt og sortere ordentlig. Snakk om å lure seg selv.

I en av posene fant jeg en del barneklær, blant annet disse superfine plaggene. De er etter meg, jeg har nok vært lur og oppbevart dem til jeg selv får barn en dag. Det er bare én feil. Jeg har både produsert, ruga frem og født et barn, han er 1 år og 8 måneder gammel, og har aldri sett snurten av disse klærne. Å nei! Kriiise! Det er en mager trøst at vi sannsynligvis ikke gjemmer og glemmer klærne neste gang vi produserer minilopper, men dog.

1 kommentar:

  1. HAHA, jeg kjenner meg igjen. Jeg har kartong på kartong stående på loftet med barneklær fra da barna var små. Noe er jo verneverdig, som den håndbroderte kjolen fra Madeira, og det bestemødrene, og jeg selv for den del, strikket. Men de kommer aldri til å bruke det andre til sine barn. Det er bare å gå i gang og sanere. Jeg hadde tøy fra da jeg var lita, og noe av det ble brukt, men det meste var helt feil. Når det gjelder bøker: i mange år leste jeg bare lettfordøyd krim, jeg greide aldri å samle meg nok til å gå inn i en skikkelig roman. Men det kommer seg, vips så er de så veldig store at du aner ikke hva som skjedde en gang. Les Donald så lenge:)

    SvarSlett