fredag 22. april 2011

Lykken er en pakke med byttestoff


For en liten stund siden kom postbudet med en liten pakke med lykke til meg fra Vestablikk!
Som tidligere nevnt så synes jeg det er håpløst å fylle på tekstillageret sitt for tiden, alle er jo ute etter de samme tekstilene som meg i bruktsjappene og på loppisene. Da kan det vært lurt å gjøre et aldri så lite stoffbytte!


Denne biten var hovedgrunnen til byttehandelen. Jeg er stadig ute etter glade farger og mønstre, gjerne til barn.


Planen er å sy ei ny sommerskjorte til Loppa, med det grønne stoffet på brystdelen. Da blir han fin! På bildet har han på seg prøvelappen av mønsteret som jeg har finni i boka Børnetøj du selv kan sy som er fra 70-tallet, og som nylig har blitt trykt opp igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar