mandag 11. april 2011

Apollo fra Stavangerflint

Jeg har vært på loppemarked! Hurraaaa! Mitt beste loppekupp ble dette barneserviset fra Stavangerflint, lagd av Inger Waage ca. 1970. Jeg har sett bilder av det både her og der på verdensveven og har ønska at det en dag skal komme min vei. Og det gjorde det! Kan man bli lykkelig av loppeporselen? Definitivt.











Jeg gjorde mange andre kupp på lørdagens loppejakt, men det får jeg vise frem seinere. Nå er det livets harde realiteter som gjelder, masteroppgaven min nærmer seg innlevering, og her sitter jeg og blogger om barneporselen. Jeg får lete etter litt motivasjon. Den forsvant i helga.

-------

My best thrifted treasure this weekend, childrens dinnerware from Stavangerflint, made by Inger Waage ca. 1970.

3 kommentarer:

  1. Åhh! For et herlig barneservice! Man kan helt klart få hjertebank når man oppdager herligheter som dette på loppis:) Lykke til med masteroppgaven!

    SvarSlett
  2. Wow knalltøft!!
    Heldige du som fant det! jeg elsker å gå på skattejakt. Mye gøyere enn å gå i butikker. Mer spennende med gamle ting med "sjel".

    Så spennende med masteroppgave.
    Jeg håper på å komme inn på nettbasert masterstudie neste høst:)

    Fantastisk blogg du har!
    Legger meg til som følger:)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Det var jammen meg et skikkelig kupp! Superfint. Også komplett sett, det kan jo være vanskelig å finne.

    Gleder meg til å se hva annet du har funnet:-)

    SvarSlett