søndag 3. april 2011

ABC-plansjer


På et bruktmarked i Bologna denne uka kjøpte jeg noen ABC-plansjer fra gamledar. Kanskje 60-tallet? Vi kommer til å få barn som vokser opp og tror at bie heter ape, men pytt sann.


Jeg hang dem opp over senga til Loppelars i dag, han har allerede vist interesse for den nederste plansjen: «Bajj». 10 poeng til min lille sønn som snart er Mensamedlem.


Min favoritt: GNOMO. Viktig å kunne ordet gnom. Jeg tror jeg har lurt litt på åssen gnomer ser ut, men nå har jeg fått svar på det.

4 kommentarer:

  1. Skikkelig fine plansjer altså!
    Synes også Gnomo var morsom:-)
    Mange fine bilder fra Bologna under her også, likte spesielt godt alle de fine bildene av street-art.
    Fikk du vært på loppis denne helgen da?
    :-)

    SvarSlett
  2. Du er jammen meg en aktiv blogger om dagen! Tydelig at Bologna har pumpa næring til blogg-genet i deg og fora deg med ypperste helsekost for æuvva.
    Gnomer er rosa og fine, men jeg må si jeg gleder meg stort til å se nærmere på hu gamle dama som du frista med.

    SvarSlett
  3. AAOOOOOOOOH! NAJSE PLÆNSHER. Du er jaggu heldig. Nå har du både pottit-og gnome-plansje. Ai ai. Det vil ingen ende ta. Håper dere hadde det flottesen i Bologna. Fin stemningsrapport! Misunner dere litt altså.

    SvarSlett